Mati n Exam

Bangun pagi tadi, jam 0545, tgk handphone ada 3 unread sms. 1 dari Palapes, suruh turun masak2 di armsquad, 2 lagi wish birthday. What!!?? 4th of Oct already? aduh.. senyum aku sbb ada gak org yg nak wish. Maknanya maseh ada yang sayang. Utk pgetahuan, aku ni jenis yg xsuka post DOB kat mana2. Aku juga xpndai nak wish bday org lain, hatta family sendiri pun aku just sms "Happy Birthday!".

Tersenyum seminit, hilang senyum. Tahun ini sahaja, 3 org yg aku sayang dah pulang ke Rahmatullah. Makin dekat mati aku ni. hurm... semua org musti mati punya, tp apa aku nak bwk nnt?



Dari hilang senyum, terus kepada muram durja. Aduh.. kenapalah masa makin ke depan? (jgn jwb soalan bodo ni) Exam lagi.. study xder. smuanya gara-gara kamu mathII. Tp, apa nak jadi, jadila! Aku akan terus melangkah ke depan walaupun terpaksa menjalar. Yeargh!!

Ok, Cukup menguras. Ucapan happy birthday juga kepada my x-classmate Azan (3rd Oct), Rizal a.k.a. Sarawak (5th Oct). Selamat Ulang Tahun Kelahiran yang ke-24. Semoga berjumpa lagi kita tarikh yang sama pd tahun depan.

Comments

Popular Posts