3 tahun sudah berlalu...

hari ni genaplah 3 tahun since my 1st blog published. Aku menulis (menaip actually) blog ni just suka2 jer dulu. Nak tau blog tu haper.. Mcm bunyi raksasa jer. Rupa2nya mcm blog berita/ dairy/ info / entertainment / fitnah dan bermacam2 macam. Apa yg aku rasa, mcm hambar jer blog ni. Tp xper, bukan suruh baca pun. Nama pun BACA JANGAN, PERCAYA BOLEH.

Ada gak org2, kawan2 dok tanya, pe bendanya HOTELTOKYO ni? Mai mana pkataan? Ko ni peminat freak band Tokio Hotel ker? Ko penah dok hotel kat Tokyo ker?.. huhuhu, memacam. Sebenarnya semua bermula masa aku bercuti di Tokyo, Jepun habis diploma dulu....

Xdela, memain jer. Masa memula nak wat blog ni, dia (blog ni la) minta nama utk url. Xder idea. Kebetulan plak bawah lengan aku ada surat khabar minggu lepas (bayangkan betapa semaknya bilik masa tuh) becerita ttg pembunuhan di Hotel Tokyo, (hotel mini/budget) Ipoh.  Ntah apa2, terusla aku letak nama www.hoteltokyo.blogspot.com Begitulah ceritanya, tapi igt, nak baca jangan.. nak percaya boleh. 100% benar.

Comments

Popular Posts