WELCOME 2009



umor dah 24, mati mkin dekat, ntah esok lusa kiamat, taubatlah sebelum tak sempat...

Orang sibuk2 celebrate new year di Kuching semalam, aku dengan rendah dirinya tidur di bilik. Tidur 2008, bangun 2009. 2 tahun aku tidur. Macam2 aku tempuh 2008. Dari Klinik Desa 2G project, pendaftaran Unimas, tok meninggal, reunion UPSR, Kem Tahunan PALAPES, kantoi 2 subject (font kecik sudah), Alhamdulillah, semua aku redah dengan ok (yang -ve, aku anggap cabaran). Hurm.. hopefully this year will be the best among the previous years. Aku nak kejar cgpa balik. Kepada kawan2 yang diluar sana, kalau kenal aku, silakan call/sms no ini 012-577 8919. Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan jutaaan terima kasih kepada yang membantu aku secara lansung atau tidak lansung dalam menjayakan perjalanan hidup aku sepanjang 2008 ini terutama sekali ibu ayah. Aku juga ingin memohaon maaf kepada sesiapa yang tersinggung, marah dengan aku. Halalkan makan minum aku weih. Bawa mati tu. Ok. Chiow Sin Chi

Comments

Popular Posts