UNIMAS??

21st Jan 08 dulu aku penah post pasal futhering my study dan sekarang Alhamdulillah, dengar-dengar dah diterima di UNIMAS . Tapi.. yang memeningkan kepala ialah aku dapat kejuruteraan kimia.. What! KIMIA!!?? Antara subject yang paling buat aku jadi dungu sampai sekarang subject ini la. Form 4 - 5 aku tak pandang lansung subject ni even i'm in science stream (maaf la cikgu sufian). Tak faham hape. Sijil dan dipl aku dalam civil eng (3 thun tak study kimia). Sekarang dalam peringkat adjustment masuk ke civil eng. Doa kalian semua untuk keberjayaan ana. JazakallahKhair. Assalamualaikum

Comments

Dee jaffar said…
ehek..
anyway wish u luck and all the best en mohammad akmal.
study la jauh mane pun tak pe..
tapi kenape jauh sgt.mcm frusted jerk.eheh..tak pe take care ye my dear..
along said…
bukan frust la.. kalau frust, baik takyah futher.kantoi kat sana kang, saper ssh? nak + ilmu didada jer.. tapi tu la.. doa2la dpt tukau course. maleh nak g ipts, pitih banyok nok tubik.

Popular Posts