HILUX DIPINJAM




17Mei 2007 merupakan hari bersejarah bagi hilux a.k.a. aen388. beliau telah disedari hilang oleh aku pada jam 645am di dpn rumah. ayah aku terus melaporkan kpd pihak polis. tapi kalau memang dah rezeki, tak kemana. 3 hari berikutnya, hilux tersebut telah ditemui semula oleh polis singapore. turut ditahan bersama ialah pemandu yang "meminjam" hilux tersebut untuk dijual kepada sindiket di s'pore pada harga kira-kira $400. nama "peminjam tersebut ialah Chong Wai Chong berumur 24tahun dan berasal dari Pengkalan Pegoh, Ipoh. Pd 21hb Mei, aku diarahkan mengambil semula hilux tersebut di IPD Skudai. aku kesana menaiki petrolcar bersama-sama 3 anggota polis. aku balik dgn polis dan penjenayah tersebut. Memang best gler dpt bwk org jahat balik. skang kes masih dlm siasatan. Terimakasih diucapkan kepada Polis S'pore, Malaysia dan semua yang berkenaan.

Comments

Popular Posts