nak tanyer skit pendapat korang pasal hiburan kat Malaysia nie.. tak rase terlampau banyak ke? aku nak tanya pada semua org, especially gadis melayu.. kenape la dok sibuk kayakan maxis(akedemi fantasia). memang sedih kalau nak difikirkan. aku rasa dlm hal ni... goverment kena buat sesuatu yang drastikla...

agak2 korang, beraper % rancangan hiburan kat tv kita? aku bukan anti hiburan tapi kalau nilai balik.. melampau2. kepada sesiaper yang terbaca tulisan nie... tegur2la family, kawan, bf/gf, hatta jiran tertangga sekalipun. kita (melayu) dah menang dalam acara rempit 100 m, dadah berganti - ganti, sumbang mahram dalam guni, cukup sangatla..


Comments

Anonymous said…
btul sgt apa saudara kt,gua rs lps ni x ada bkl2 yg nak jd Amalina C.Bakri tp Asmawi Asmawi Ani.yg t'rasa 2 cpt2 la b'ubah.gua rs saudara ptt jd p'ceramah bbs
Anonymous said…
kepalahotak luu.. abistu takkan nak dok dalam gua jer?memang otak kampung la luu. open la sikit
azman said…
ok le tu... memang soheh saudara sbb kta ni bkn nk hidup dlm gua je tap kita nak dhdupkan semula dlam KUBUR n lepas tu dhntar KE PADANG MASSYAR.. gagal je segala ujian di dunia ni sapi kt kubur n kat padang tu dah dapat jawapan dah...

Popular Posts